0

35% alennus julisteista

Poislukien selection, päättyy 24.10.

FAQ

Tilaa

Miksi en ole saanut vielä tilausvahvistusta?

Jos olet tehnyt tilauksen Poster Storen verkkosivuilla, etkä ole saaanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme , niin autamme sinua.

Mistä tiedän että tilaus on mennyt läpi?

Sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus tilauksen tekemisen jälkeen. Lähetämme tilausvahvistuksen samaan sähköpostiin mitä käytit tilausta tehdessäsi. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista myös roskapostikansiosi. Huomaa, että välillä voi kestää jopa 24 tuntia ennen kuin saat tilausvahvistuksen.

Jos tästä huolimatta et ole saanut tilausvahvistustasi, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua.

Mitä tapahtuu jos annan väärän osoitteen?

Jos olet antanut virheellisiä tietoja, kuten esim. osoitteen, sähköpostiosoitteen tai puhelin numeron, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Voimme yrittää päivittää tietosi ennen tilauksen lähettämistä. Ota meihin yhteyttä.

Valitettavasti, jos nämä väärät tiedot vaikuttavat paketin toimitukseen, olet asiakkaana vastuussa mahdollisista lisäkustannuksista. Varastomme toimii hyvin nopeasti, joten valitettavasti emme voi taata, että ehdimme aina päivittämään tietojasi

Voinko tehdä muutoksia tilaukseen jälkikäteen?

Tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti. Heti kun olet tehnyt tilauksen, aloitamme sen valmistelun. Valitettavasti tämä tarkoittaa, ettemme voi tehdä siihen muutoksia enään jälkikäteen.

Voinko perua tilaukseni?

Jos haluat perua juuri tekemäsi tilauksen, ole meihin yhteydessä mahdollisimman pian. Jos emme ole vielä ehitneet pakata tilaustasi, voimme perua sen. Jos varastomme on jo aloittanut tilauksesi valmistelun toimitusta varten, emme voi perua tilaustasi enään. Tässä tapauksessa sinun tulee vastaanottaa tilaus ja lähettää se takaisin meille asiakaspalvelusta saamasi asiakaspalautuslomakkeen avulla. Huomaathan, että jos pakettisi palautuu meille sen vuoksi, ettet ole noutanut sitä noutopisteestä, veloitamme 35 euron maksun kattaaksemme pakkaus- ja palautusmaksut tilauksestasi.

Mitä teen jos tuotteet ovat viallisia?

Jos pakettisi tai tuotteet ovat vahingoittuneet tilauksen saapuessa, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Ota kuvia vaurioituneesta kohdasta ja liitä ne viestiisi. Heti, kun olemme saaneet kuvia vahingoittuneesta paketista ja tuotteista, lähetämme sinulle uudet tuotteet, eikä sinun tarvitse palauttaa meille mitään.

Mitä teen jos olen saanut väärät tuotteet?

Jos olet saanut vääriä tuotteita, aloita tarkistamalla tilausvahvistus nähdäksesi, mitä tilasit. Jos et ole saanut tilaamaasi tuotetta, ota meihin yhteyttä (lomakkeella).

Akryylilasi on epäselvä. Kuinka se on mahdollista?

Kehysten akryylilasi on suojattu muovikalvolla molemmin puolin, älä unohda poistaa sitä ennen käyttöä. Käytämme tätä kalvoa suojaamaan akryylilasia varastoinnin ja kuljetuksen aikana. 

 

Toimitus

Toimitusaika

Toimitusaika Suomeen on 2-4 arkipäivää. Lähetys toimitetaan lähimpään noutopisteeseen antamasta osoitteesta.

Mitä toimitustapoja käytätte?

Käytämme eri rahtiyhtiöitä tilauksesi koosta riippuen. Kun olet lisännyt tuotteet ostoskoriin ja siirtynyt kassalle, näet mikä yritys tulee toimittamaan tilauksesi.

Toimituskulut

Ilmainen toimitus yli 39 €:n tilauksille. Tilauksista, jotka ovat alle 39 € veloitamme 4,95 €:n maksun.

Tilauksen seuranta

Tilauksesi pakataan ja lähetetään mahdollisimman pian. Heti kun kuljetusyhtiö on noutanut paketin, seurantanumero aktivoidaan. Saat sitten lähetysvahvistuksen, joka sisältää seurantalinkin. Jos et ole saanut lähetysvahvistusta muutaman päivän sisällä, ota meihin yhteyttä.

Toimitatteko Ahvenanmaalle / Kan jag beställa till Åland?

Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle / Tyvärr, kan vi inte leverera till Åland.

Miksi seurantalinkki ei ole aktivoitu?

Kun tilauksesi on lähetetty varastostamme, saat lähetysvahvistuksen ja seurantalinkin. Huomaa, että välillä voi kestää muutama päivä ennen kuin lähetysvahvistus aktivoituu.

Mitä tapahtuu, jos en nouda tilaustani?

Veloitamme 35€ tilauksista jotka palautuvat meille sen takia, koska asiakas ei koskaan noutanut tilaustaan. Maksu on kattaakseen pakkaus- ja palautusmaksun.

 

Return

Voinko tehdä palautuksen?

Kyllä, Posterstorein nettisivuilta tilatuilta tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus palauttaa ostoksesi ottamalla yhteyttä Poster Storeiin 14 päivän kuluessa siitä päivästä kun vastaanotit tilauksesi.

Voinko palauttaa kehyksiä vaikka olen avannut ne pakkauksita?

Kun kehykset on otettu pois alkuperäisestä tehdaspakkauksesta, et voi valitettavsti palauttaa niitä enään. Hyväksymme vain alkuperäisessä kunnossa olevat tuotteet palautuksina.

Jos kehykset ovat edelleen alkuperäispakkauksessa ja haluat palauttaa ne, lue kohdasta "Palautus" kuinka tehdä palautus.

Jos olet saanut viallisen tuotteen tai jos tuotteissasi on jotain muuta vikaa, lähetä meille reklamaatiopyyntö (tämän) yhteydenottolomakkeen kautta, niin autamme sinua eteenpäin.

Miten teen palautuksen?

Huomaa, että palautus on lähetettävä takaisin Ruotsiin.

Paketti on pakattava täsmälleen samalla tavalla kuin silloin, kun vastaanotit sen. On tärkeää kääriä julisteet uudelleen suojapaperiin, sillä se varmistaa, että ne eivät liiku kuljetuksen aikana. Kun olet rullannut julisteet uudelleen paperiin, käytä teippiä, jotta saamme ne otettua hyvin ulos putkesta.

Ota yhteyttä meihin yhteydenottolomakkeen kautta ja ilmoita meille seuraavat tiedot:

- Tilausnumero

- Asiakkaan nimi

- Sähköpostit, mitä käytit kun teit tilauksen

- Syy miksi haluat tehdä palautuksen

- Palautettavien tuotteiden nimet ja/tai tuotenumerot

Palautuskulut ovat 5 Euro. Tämä summa veloitetaan hyvitettävästä summasta. Et siis maksa mitään kun viet pakettia takaisin Postiin.

Palautusprosessi voi kestää jopa 14 päivää siitä, kun palautat paketin rahtiyhtiölle. Kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty, rekisteröimme hyvityksen ja lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Tallenna kuitti palautuksestasi siihen saakka, kunnes saat palautus vahvistusviestin.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Tuotevaihdot käsittelemme tavallisina palautuksina, jotan valitettavasti tuotteen vaihto ei ole mahdollista. Tässä tapauksessa sinun on tehtävä palautus ja sitten tilata tuotteet uudestaan. Palautettavien tuotteiden on oltava vahingoittumattomia ja alkuperäispakkauksissa (lisätietoja palautuksista löydät ostoehdoistamme). Hyvitämme tuotteet sinulle heti, kun olemme vastaanottaneet ne. Tämän jälkeen voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassamme.

Paljonko palautus maksaa?

Palautus maksaa 5 Euro.

Palautusprosessi voi kestää jopa 14 päivää. Kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty, rekisteröimme hyvityksen ja lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Säilytä postin kuitti, kunnes olet saanut vahvistusviestin palautuksesta.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Veloitamme 35€ tilauksista, jotka palautuvat meille sen takia koska niitä ei koskaan noudettu. Tämä on tarkoitettu kattamaan tuotteiden lajitteluun ja purkamiseen liittyvät maksut.

 

Maksut

Mitä maksutapoja tarjoatte?

KLARNA

Jos olet valinnut Klarna-laskun maksutavaksi, saat laskun suoraan Klarnalta samana päivänä kun tilauksesi lähtee matkaan varastostamme.

Sinulla on 30 päivää aikaa maksaa lasku.

Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna-tilin eli erissä maksamisen, Klarna lähettää sinulle laskun sähköpostitse seuraavassa kuussa. Voit maksaa koko laskun heti tai jakaa maksun eriin.

Voit myös valita maksaa laskun puolen vuoden sisällä. Tämä tarkoittaa, että voit maksaa laskusi osissa kuuden kuukauden sisällä. Jos haluat lukea enemmän Klarnan maksuehdoista, pääset lukemaan ne (täältä).

Jos et ole saanut laskuasi tai jos sinulla on lisää kysymyksiä laskusta tai maksamisesta, soita Klarnan asiakastukeen numeroon 09 425 997 71.

Voinko maksaa kortilla?

Kyllä, voit maksaa seuraavilla maksukorteilla: Visa, Mastercard ja Maestro.

Voinko tehdä tilauksen yrityksenä?

Emme valitettavasti tarjoa yritysostoksia tällä hetkellä, mutta toivomme että voimme tarjota yritysostoksia tulevaisuudessa.

 

Products

Kehykset

Yleistä tietoa

Kehykset ovat helppo avata takaa ja niissä on metalliset ripustimet, jotka takaavat helpon ripustamisen seinälle sekä vaaka- että pystysuunnassa. Kultaisissa kehyksissämme on kiiltävä pinta. Puukehyksillä on aito ulkonäkö ja tuntuma. Kaikissa kehyksissämme on lasinkirkas akryylilasi tarkoittaen, että ne painavat vähemmän eivätkä muutu sirpaleiksi, jos kehys tippuisi lattialle. Akryylilasi on suojattu muovikalvolla molemmilta puolilta, mikä antaa virheettömän viimeistelyn ja saman tunteen kuin poistettaessa muovisuojusta uudesta puhelimesta. Akryylilasilla on samat heijastavat ominaisuudet kuin lasilla.

Minkä kokoisia kehyksiä myytte?

Tarjoamme tyylikkäitä premium kehyksiä seuraavisaa koossa: 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm ja 70x100 cm.

JULISTEET

Minkälaista paperia käytätte julisteisanne?

Julisteet on painettu paikallisesti Ruotsin tunnetuimmassa painoyrityksessä, jolle on myönnetty Joutsenmerkki, joka on Ruotsin ympäristöystävällisen ja kestävän tuotannon symboli, ja sertifioitu FSC: n ja PEFC: n mukaan. Etsimme pitkään parasta paperia ja lopulta ihastuimme Munken Kristalliin, joka on korkealaatuinen design -paperi, joka takaa meille täydellisen laadun. Paperi on FSC- ja PEFC -ympäristösertifioitu. Se on päällystämätöntä mattapaperia ilman heijastusta, ja sen kokonaispaino on 200 g/m2, mikä antaa sille ainutlaatuisen tunteen. Se tarjoaa myös erinomaisen värin ja kuvan laadun. Sertifikaatit varmistavat, että julisteissamme käytetty puu tulee vastuullisesti hoidetuista metsistä, jotka täyttävät korkeimmat ympäristö- ja sosiaalistandardit.

Kuuluvatko kehykset julisteiden hintaan?

Eivät kuulu. Myymme julisteita ja kehyksiä erikseen. Verkkosivuillamme löydät erilaisia kehyksiä, mistä voit valita sinun tyyliisi sopivimman.

 

Yhteistyö/Lehdistö

Yhteistyö

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja lähetämme sen eteenpäin oikealle osastolle.

Taiteilija/Valokuvaaja

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja lähetämme sen eteenpäin oikealle osastolle.

Lehdistö

Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja lähetämme sen eteenpäin oikealle osastolle.

Jälleenmyyjä/Tukkumyyjä

 

Olemme päättäneet, että tällä hetkellä emme tee yhteistyötä jälleenmyyjien kanssa, mutta tulemme mahdollisesti tarjoamme tätä tulevaisuudessa.

Asiakkaidemme mielestä olemme erinomaisia

4.4

4.4 / 5 perustuen 461 arvosteluun.
Lue joitakin arvosteluja täältä.

Tilaus toimitettiin nopeasti ja sain…

Tilaus toimitettiin nopeasti ja sain julisteet seinälle todella nopeasti. Ei mitään valitettavaa..

24 Oct

Satu Nurminen

Hienosti meni tilauksesta lähetyksen…

Hienosti meni tilauksesta lähetyksen saapumiseen!

24 Oct

Raija Nurmela

Nopea toimitus

Nopea toimitus

24 Oct

Sirpa Rintala

Laadukkaat julisteet ja kehykset

Laadukkaat julisteet ja kehykset. Nopea toimitus.

22 Oct

Satu Jauho

Tuote on lisätty ostoskoriisi

Kassalle
Jatka ostoksia

Tästä löydät kaikki tallentamasi suosikkituotteet

Lisätty ostoskoriin