FAQ
Jos olet tehnyt tilauksen Poster Storen verkkosivuilla, etkä ole saaanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme , niin autamme sinua.
Sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus tilauksen tekemisen jälkeen. Lähetämme tilausvahvistuksen samaan sähköpostiin mitä käytit tilausta tehdessäsi. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista myös roskapostikansiosi. Huomaa, että välillä voi kestää jopa 24 tuntia ennen kuin saat tilausvahvistuksen.
Jos tästä huolimatta et ole saanut tilausvahvistustasi, ota meihin yhteyttä, niin autamme sinua.
Jos olet antanut virheellisiä tietoja, kuten esim. osoitteen, sähköpostiosoitteen tai puhelin numeron, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Voimme yrittää päivittää tietosi ennen tilauksen lähettämistä. Ota meihin yhteyttä.
Valitettavasti, jos nämä väärät tiedot vaikuttavat paketin toimitukseen, olet asiakkaana vastuussa mahdollisista lisäkustannuksista. Varastomme toimii hyvin nopeasti, joten valitettavasti emme voi taata, että ehdimme aina päivittämään tietojasi
Tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti. Heti kun olet tehnyt tilauksen, aloitamme sen valmistelun. Valitettavasti tämä tarkoittaa, ettemme voi tehdä siihen muutoksia enään jälkikäteen.
Jos haluat perua juuri tekemäsi tilauksen, ole meihin yhteydessä mahdollisimman pian. Jos emme ole vielä ehitneet pakata tilaustasi, voimme perua sen. Jos varastomme on jo aloittanut tilauksesi valmistelun toimitusta varten, emme voi perua tilaustasi enään. Tässä tapauksessa sinun tulee vastaanottaa tilaus ja lähettää se takaisin meille asiakaspalvelusta saamasi asiakaspalautuslomakkeen avulla. Huomaathan, että jos pakettisi palautuu meille sen vuoksi, ettet ole noutanut sitä noutopisteestä, veloitamme 35 euron maksun kattaaksemme pakkaus- ja palautusmaksut tilauksestasi.
Jos pakettisi tai tuotteet ovat vahingoittuneet tilauksen saapuessa, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Ota kuvia vaurioituneesta kohdasta ja liitä ne viestiisi. Heti, kun olemme saaneet kuvia vahingoittuneesta paketista ja tuotteista, lähetämme sinulle uudet tuotteet, eikä sinun tarvitse palauttaa meille mitään.
Jos olet saanut vääriä tuotteita, aloita tarkistamalla tilausvahvistus nähdäksesi, mitä tilasit. Jos et ole saanut tilaamaasi tuotetta, ota meihin yhteyttä (lomakkeella).
Kehysten akryylilasi on suojattu muovikalvolla molemmin puolin, älä unohda poistaa sitä ennen käyttöä. Käytämme tätä kalvoa suojaamaan akryylilasia varastoinnin ja kuljetuksen aikana.
If you want to make a business order, contact us directly at [email protected] before you leave.
Toimitusaika Suomeen on 2-4 arkipäää. Lähetys is delivered lähimpääan noutopisteen antamasta osoitteesta.
Ukkämme eri kügetzesfirmoja tilauksesi koosta tai sässäalueesta depending on. Kun olet valinnut köytät ja kötämässä kassalle, voit väätä, mikä követsliike påkettisi.
Pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Turussa and Oulussa and these places are located in the sijaitsevilla areas, kotiinkuljetus on svetning. Käkkämme kützüyhtiötä Bubeeta kotiinkuljetuksika ja he tomittavat vain iltaisin. This option on valmiina kassalla and if you want another way, kotiinkuljetus on klikattava pois ja sitten sinun on valitava toinen order.
If you have selected the Budbeella delivery service, you will not be able to contact us unless you have chosen the option. The site won sopia tomitutussa, mika sopi sintu.
Jos olet valinnut toimituksen noutopisteelle, tulet samaan tekstiviestiä kun paketti on noudetävais ja similin saat tietoa miasa toimipisteeltä voit tilaksesi noutaa. Muistathan verikkeit ötse olet antanut oikeen the phone number tilausta tehdessä.
Ilmainen rytising yli 49 €n tilauksille. Tilauxika, jogka ovat alle 49 € veloitamme 5.95 € maksun.
In addition, the package will be sent as soon as possible. Heti kun kützüzyhtiö on noutanut paketin, erälänumero aktivoidan. Saat sitten målåsvahvistunen, joka inteinte the tracking link. Jos et ole säää säämäävahvistusta akoun dägen äääää, ota meihin ääää .
Unfortunately emme toimita Ahvenanmaalle / Unfortunately, we cannot deliver to Åland.
Kun tilauksesi on ähtetty storöstämme, saat säläsvahvistun ja trackinglinkin. Note that it may take a while for a few days before the delivery time will be up.
Veloitamme 35€ tilauksika jokta palautuvat meille sen takia, koska sikta ei noutas noutanut tilaustaan. Maksu on kattaakseen pakkaus- ja retalusmaksun.
Kyllä, Posterstorein nettisivuilta tilatuilta tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
Kun kehykset on otettu pois alkuperäisestä tehdaspakkauksesta, et voi valitettavsti palauttaa niitä enään. Hyväksymme vain alkuperäisessä kunnossa olevat tuotteet palautuksina.
Jos kehykset ovat edelleen alkuperäispakkauksessa ja haluat palauttaa ne, lue kohdasta "Palautus" kuinka tehdä palautus.
Jos olet saanut viallisen tuotteen tai jos tuotteissasi on jotain muuta vikaa, lähetä meille reklamaatiopyyntö (tämän) yhteydenottolomakkeen kautta, niin autamme sinua eteenpäin.
Huomaa, että palautus on lähetettävä takaisin Ruotsiin.
Paketti on pakattava täsmälleen samalla tavalla kuin silloin, kun vastaanotit sen. On tärkeää kääriä julisteet uudelleen suojapaperiin, sillä se varmistaa, että ne eivät liiku kuljetuksen aikana. Kun olet rullannut julisteet uudelleen paperiin, käytä teippiä, jotta saamme ne otettua hyvin ulos putkesta.
Voit rekisteröidä palautuksen alla olevan linkin kautta. Siihen tarvitset tilausnumerosi ja saman sähköpostiosoitteen, mitä käytit kun teit tilauksesi. Kun olemme vastaanottaneet rekisteröinnin saat sähköpostitse viestin, jossa on ohjeet ja lähetysluettelo.
Palautuskulut ovat 5 Euro. Tämä summa veloitetaan hyvitettävästä summasta. Et siis maksa mitään kun viet pakettia takaisin Postiin.
Palautusprosessi voi kestää jopa 14 päivää siitä, kun palautat paketin rahtiyhtiölle. Kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty, rekisteröimme hyvityksen ja lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Tallenna kuitti palautuksestasi siihen saakka, kunnes saat palautus vahvistusviestin.
Tuotevaihdot käsittelemme tavallisina palautuksina, jotan valitettavasti tuotteen vaihto ei ole mahdollista. Tässä tapauksessa sinun on tehtävä palautus ja sitten tilata tuotteet uudestaan. Palautettavien tuotteiden on oltava vahingoittumattomia ja alkuperäispakkauksissa (lisätietoja palautuksista löydät ostoehdoistamme). Hyvitämme tuotteet sinulle heti, kun olemme vastaanottaneet ne. Tämän jälkeen voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassamme.
Palautus maksaa 5 Euro.
Palautusprosessi voi kestää jopa 14 päivää. Kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty, rekisteröimme hyvityksen ja lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Säilytä postin kuitti, kunnes olet saanut vahvistusviestin palautuksesta.
Veloitamme 35€ tilauksista, jotka palautuvat meille sen takia koska niitä ei koskaan noudettu. Tämä on tarkoitettu kattamaan tuotteiden lajitteluun ja purkamiseen liittyvät maksut.
Jos olet valinnut Klarna-laskun maksutavaksi, saat laskun suoraan Klarnalta samana päivänä kun tilauksesi lähtee matkaan varastostamme.
Sinulla on 30 päivää aikaa maksaa lasku.
Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna-tilin eli erissä maksamisen, Klarna lähettää sinulle laskun sähköpostitse seuraavassa kuussa. Voit maksaa koko laskun heti tai jakaa maksun eriin.
Voit myös valita maksaa laskun puolen vuoden sisällä. Tämä tarkoittaa, että voit maksaa laskusi osissa kuuden kuukauden sisällä. Jos haluat lukea enemmän Klarnan maksuehdoista, pääset lukemaan ne (täältä).
Jos et ole saanut laskuasi tai jos sinulla on lisää kysymyksiä laskusta tai maksamisesta, soita Klarnan asiakastukeen numeroon 09 425 997 71.
Kyllä, voit maksaa seuraavilla maksukorteilla: Visa, Mastercard ja Maestro.
Kehykset ovat helppo avata takaa ja niissä on metalliset ripustimet, jotka takaavat helpon ripustamisen seinälle sekä vaaka- että pystysuunnassa. Kultaisissa kehyksissämme on kiiltävä pinta. Puukehyksillä on aito ulkonäkö ja tuntuma. Kaikissa kehyksissämme on lasinkirkas akryylilasi tarkoittaen, että ne painavat vähemmän eivätkä muutu sirpaleiksi, jos kehys tippuisi lattialle. Akryylilasi on suojattu muovikalvolla molemmilta puolilta, mikä antaa virheettömän viimeistelyn ja saman tunteen kuin poistettaessa muovisuojusta uudesta puhelimesta. Akryylilasilla on samat heijastavat ominaisuudet kuin lasilla.
Tarjoamme tyylikkäitä premium kehyksiä seuraavisaa koossa: 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm ja 70x100 cm.
Julisteet on painettu paikallisesti Ruotsin tunnetuimmassa painoyrityksessä, jolle on myönnetty Joutsenmerkki, joka on Ruotsin ympäristöystävällisen ja kestävän tuotannon symboli, ja sertifioitu FSC: n ja PEFC: n mukaan. Etsimme pitkään parasta paperia ja lopulta ihastuimme Munken Kristalliin, joka on korkealaatuinen design -paperi, joka takaa meille täydellisen laadun. Paperi on FSC- ja PEFC -ympäristösertifioitu. Se on päällystämätöntä mattapaperia ilman heijastusta, ja sen kokonaispaino on 200 g/m2, mikä antaa sille ainutlaatuisen tunteen. Se tarjoaa myös erinomaisen värin ja kuvan laadun. Sertifikaatit varmistavat, että julisteissamme käytetty puu tulee vastuullisesti hoidetuista metsistä, jotka täyttävät korkeimmat ympäristö- ja sosiaalistandardit.
Eivät kuulu. Myymme julisteita ja kehyksiä erikseen. Verkkosivuillamme löydät erilaisia kehyksiä, mistä voit valita sinun tyyliisi sopivimman.
Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja lähetämme sen eteenpäin oikealle osastolle.
Brandbassador on brändikehitysalusta, jonka kautta voit tulla Poster Storen brändilähettilääksi ja saada palkkioita sisällöstä, jonka päätät jakaa seuraajillesi. Tullaksesi Poster StoreBrandbassadoriksi sinun täytyy luoda Brandbassador-tili täällä. Jos sinut hyväksytään Brandbassadoriksi, voit alkaa suorittamaan tehtäviä Poster Storelle. Alustalta löydät erilaisia saatavilla olevia tehtäviä, joihin voit hakea. Tehtävät koostuvat yleensä siitä, että jaat sisältöä kanavillasi ja keräät siitä palkkion.
Pyrimme vastaamaan kaikkiin hakemuksiin 3 arkipäivän kuluessa ja ilmoittamaan sinulle heti, kun hakemuksesi on tarkistettu.
You can find the answer directly in the Brandbassador sleeping bag, if you have problems with the application or otherwise, the Brandbassadorista can be asked. You can also read more Brandbassadorista their FAQ list. If you have any questions related to our work, please contact the Brandbassador Message Center.
Sende meille e-mailia osoitteeen [email protected] ja ähetämme sen ökälle osastolle.
Sende meille e-mailia osoitteeen [email protected] ja ähetämme sen ökälle osastolle.
We have decided that this time we will cooperate with you again, but we will not be able to offer you this in the future.
Lisätty ostoskoriin