0

Juuri nyt! -25% KAIKISTA JULISTEISTA

Ei koske Selection-julisteita, tarjous päättyy 22/10

Miten voin seurata pakettiani?

Seuraa lähetystäsi osoitteessa: https://www.bring.fi/seuraa-lahetystasi.
Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] tilauksenumerosi kanssa ja pyydä seurantalinkkiä, ja lähetämme sinulle seurantanumeron ja linkin verkkosivustolle, jossa näet tarkalleen, missä pakettisi on.
Linkki läheteään sinulle myös samassa sähköpostissa, jossa kerromme pakettisi olevan matkalla. Seurantalinkin aktivoinnissa voi kestää jopa 24 tuntia.

Toimitusaika

Toimitusaika Suomeen on 2-4 työpäivää.

Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle.

Miksi en ole saanut vielä tilausvahvistusta? 

Jos olet tehnyt tilauksen Poster Storen verkkosivuilla, muttet saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, olet todennäköisesti rekistreöinyt väärän sähköpostiosoitteen tilaukseen. Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella niin päivitämme tilaustietosi oikeiksi.

Voinko perua tilaukseni?

Jos haluat perua juuri tekemäsi tilauksen, ole meihin yhteydessä mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeella. Jos emme ole vielä ehitneet pakata tilaustasi, voimme peruttaa sen välittömästi. Jos tuotteet on jo pakattu, emme valitettavasti voi enää perua lähetystä. Siinä tapauksessa sinun tulee vastaanottaa tilaus ja lähettää se takaisin meille asiakaspalvelusta saamasi asiakaspalautuslapun avulla. Huomaathan, että jos pakettisi palautuu meille sen vuoksi, ettet ole noutanut sitä noutopisteestä, veloitamme 35 euron maksun kattaaksemme pakkaus- ja palautusmaksut tilauksestasi.

Miten teen palautuksen ?

Olet vastuussa palautuksesta ja palautuksen postikuluista. Palautusmaksu on 5 €. 
Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella ja ilmoita viestissäsi tilausnumerosi, mitä tuotteita haluat palauttaa ja palautuksen syy
Annamme sinulle lisätietoa palautuksesta sähköpostitse.

Palautuspaketin on oltava hyvin suojattu ja alkuperäispakkauksessa. Varmista ensin, että kaikki tuotteet, jotka haluat palauttaa, on pakattu huolellisesti samaan pakettiin, jossa tuotteet lähetettiin. Palauttaaksesi kehykset niiden on oltava avaamattomia, suojamuovissa ja vahingoittumattomassa kunnossa. Asiakas on vastuussa tavaroiden kunnosta, kunnes ne saapuvat takaisin meille Poster Storelle. Voimme tehdä vähennyksen toimitetun tavaran arvon menetyksestä, jos menetys on seurausta  asiakkaan huolimattomuudesta.

Tuotteista, jotka palautuvat meille, koska asiakas ei ole noutanut pakettia, veloitamme 35 euron maksun kattaaksemme pakkaus- ja palautusmaksun.

Mitä teen jos paketti ja tuotteet ovat vahingoittuneet?

Jos pakettisi ja tuotteet ovat vahingoittuivat paketin saapuessa, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Ota kuvia vaurioituneesta paketista ja tuotteista ja liitä ne viestiisi. Heti, kun olemme saaneet kuvia vahingoittuneesta paketista ja tuotteista, lähetämme sinulle uudet tuotteet.

Voinko vaihtaa tuotteen? 

Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu, ehdimme tehdä muutoksia tilaukseesi. Muussa tapauksessa vaihtoja käsitellään kuten palautuksia. Sinun on tehtävä uusi tilaus haluamallasi tuotteelle ja palautettava sitten tuote, jonka haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen.

Tuote on lisätty ostoskoriisi

Kassalle
Jatka ostoksia