0

JUURI NYT! -25% KAIKISTA JULISTEISTA

Ei koske Selection-julisteita, tarjous päättyy 11/7

Miten voin seurata pakettiani?

Seuraa lähetystäsi osoitteessa: https://www.bring.fi/seuraa-lahetystasi.
Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] tilauksenumerosi kanssa ja pyydä seurantalinkkiä, ja lähetämme sinulle seurantanumeron ja linkin verkkosivustolle, jossa näet tarkalleen, missä pakettisi on.
Linkki läheteään sinulle myös samassa sähköpostissa, jossa kerromme pakettisi olevan matkalla. Seurantalinkin aktivoinnissa voi kestää jopa 24 tuntia.

Toimitusaika

Toimitusaika Suomeen on 2-4 työpäivää.

Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle.

Miksi en ole saanut vielä tilausvahvistusta? 

Jos olet tehnyt tilauksen Poster Storen verkkosivuilla, muttet saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, olet todennäköisesti rekistreöinyt väärän sähköpostiosoitteen tilaukseen. Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella niin päivitämme tilaustietosi oikeiksi.

Voinko perua tilaukseni?

Jos haluat perua juuri tekemäsi tilauksen, ole meihin yhteydessä mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeella. Jos emme ole vielä ehitneet pakata tilaustasi, voimme peruttaa sen välittömästi. Jos tuotteet on jo pakattu, emme valitettavasti voi enää perua lähetystä. Siinä tapauksessa sinun tulee vastaanottaa tilaus ja lähettää se takaisin meille asiakaspalvelusta saamasi asiakaspalautuslapun avulla. Huomaathan, että jos pakettisi palautuu meille sen vuoksi, ettet ole noutanut sitä noutopisteestä, veloitamme 35 euron maksun kattaaksemme pakkaus- ja palautusmaksut tilauksestasi.

Kuinka teen palautuksen?

Voit palauttaa tuotteita, jotka ovat alkuperäisissä pakkauksissa. Tuotteiden on oltava meille saapuessaan vahingoittumattomia, jotta palautus voidaan hyväksyä. Kehysten on oltava avaamattomia ja suojakalvon tulee olla paikallaan. Mikäli haluat tehdä palautuksen, olethan meihin yhteydessä yhteydenottolomakkeemme kautta. Asiakaspalvelumme ohjeistaa sinua palautuksen tekemisessä. Lisääthän yhteydenottolomakkeeseen seuraavat tiedot:

Tilausnumero

Asiakkaan nimi

Sähköposti, jota käytit tilauksen tekemiseen

Syy palautukselle

Tuote/tuotteet, jotka haluat palauttaa

Palautuksen postimaksu on 5€ ja se vähennetään suoraan tuotteiden takaisinmaksun yhteydessä. Sinun ei tarvitse maksaa palautustasi Bringin noutopisteessä. Palautusprosessi voi kestää jopa 14 päivää palautuksen jättämisestä Bringin noutopisteelle.

Suoritamme tuotteiden takaisinmaksun heti, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Lähetämme sinulle vahvistusviestin sähköpostitse, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Säilytäthän Bringiltä saamasi kuitin kunnes olemme vahvistaneet, että palautuksesi on käsitelty.

Mitä teen jos paketti ja tuotteet ovat vahingoittuneet?

Jos pakettisi ja tuotteet ovat vahingoittuivat paketin saapuessa, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Ota kuvia vaurioituneesta paketista ja tuotteista ja liitä ne viestiisi. Heti, kun olemme saaneet kuvia vahingoittuneesta paketista ja tuotteista, lähetämme sinulle uudet tuotteet.

Voinko vaihtaa tuotteen? 

Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu, ehdimme tehdä muutoksia tilaukseesi. Muussa tapauksessa vaihtoja käsitellään kuten palautuksia. Sinun on tehtävä uusi tilaus haluamallasi tuotteelle ja palautettava sitten tuote, jonka haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen.

Tuote on lisätty ostoskoriisi

Kassalle
Jatka ostoksia

Tästä löydät kaikki tallentamasi suosikkituotteet