Skip to main content.

FAQ

Tilaus

Miksi en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse?

Jos olet tehnyt tilauksen Poster Storesta, mutta et ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella, niin päivitämme tilaustietosi, ja lähetämme sinulle tilausvahvistuksen.

Mistä tiedän, että tilaukseni on mennyt läpi?

Lähetämme tilausvahvistussähköpostin tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista roskapostikansiosi. Huomaa, että voi kestää jopa 24 tuntia ennen kuin saat tilausvahvistuksen.

Jos olet tarkistanut roskapostikansiosi ja odottanut 24 tuntia, etkä ole vieläkään saanut tilausvahvistustasi, otathan meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta, jotta voimme selvittää asian.

Mitä tapahtuu, jos annan väärän osoitteen?

Jos olet antanut virheellisiä tietoja, kuten toimitusosoitteen, sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron jne. ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jotta he voivat muuttaa tietojasi ennen tilauksen lähettämistä. Valitettavasti, jos virheelliset tiedot vaikuttavat pakettisi toimitukseen ja tilauksesi on jo lähetetty ennen kuin olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme, olet asiakkaana vastuussa mahdollisista lisäkustannuksista.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni oston jälkeen?

Tiedämme, että tarvitset tuotteesi nopeasti. Siksi heti kun olet tehnyt tilauksen, olemme valmiina käsittelemään tilauksesi! Valitettavasti tämän takia emme voi tehdä muutoksia tilaukseesi, koska se on jo käsittelyssä varastossamme (yleensä muutamassa sekunnissa).

Voinko perua tilaukseni?

Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeemme kautta. Emme kuitenkaan voi taata, että meillä on tarpeeksi aikaa peruuttaa tilauksesi, sillä pakkaus-/kuljetusosastomme on ylpeä voidessaan lähettää tuotteet asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti!

Miten teen yritystilauksen?

Emme valitettavasti tarjoa yritystilauksia (B2B) tällä hetkellä, mutta toivomme voivamme tarjota niitä tulevaisuudessa!

 

Reklamaatio

Mitä teen, jos tuotteet ovat viallisia?

Jos pakettisi ja tuotteesi ovat saapuessaan vahingoittuneita, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian ja lähetä meille valokuvia sekä vahingoittuneesta paketista että vahingoittuneista tuotteista. Voit tehdä tämän yhteydenottolomakkeen kautta. Heti kun saamme kuvat vahingoittuneesta paketista ja tuotteista, otamme asian käsittelyyn. Pyydämme, ettet lähetä vahingoittuneita tuotteita takaisin meille itse.

Mitä tehdä, jos olen saanut vääriä tuotteita?

Tarkista ensin, mitä tilasit tilausvahvistuksestasi. Jos et ole saanut tilaamiasi tuotteita, ota meihin yhteyttä.

Akryylilasi on sumea. Miksi?

Kuvakehyksissämme oleva akryylilasi (pleksilasi) on suojattu muovikalvolla molemmin puolin. Muistathan poistaa ne ennen tuotteen ottamista käyttöön. Muovikalvon avulla suojaamme akryylilasia varastoinnin ja kuljetuksen aikana.

 

Toimitus

Toimitusaika

Toimitusaikamme Suomeen on 2-4 arkipäivää. Tavoitteenamme on lähettää tuotteet viimeistään seuraavana päivänä tilauksen tekemisestä. Huomioithan, että 1-2 päivän viive on mahdollinen, jos kuljetusyhtiöön kohdistuu suuria pakettimääriä tai varastossamme on tavallista enemmän tilauksia.

TÄRKEÄÄ: Koska toimituskumppanimme käsittelevät paljon tilauksia, pakettisi toimitetaan lähimpään noutopisteeseen, jos sitä ei voida toimittaa kotiosoitteeseesi.

Jos et ole saanut tilaustasi luvatun toimitusajan kuluessa, tarkista vielä kerran, että annoit oikeat tiedot tilausta tehdessäsi. Jos olet jo tehnyt tämän, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 30 työpäivän kuluessa tilauksen tekemisestä ja autamme sinua.

Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte?

Käytämme eri kuljetusfirmoja tilauksesi koosta tai asuinalueesta riippuen. Kun olet valinnut tuotteet ja siirtymässä kassalle, voit nähdä, mikä kuljetusyhtiö toimittaa pakettisi. Voit valita toimitustavan klikkaamalla haluamaasi vaihtoehtoa.

Pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Turussa ja Oulussa sekä näiden lähialueilla kotiinkuljetus on mahdollista. Käytämme kotiinkuljetuksiin kuljetusyhtiö Postia ja Budbeeta, joka toimittaa vain iltaisin.

Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen Budbeella tulevat he ottamaan yhteyttä sinuun, kun he ovat vastaanottaneet tilauksesi. Siten voitte sopia toimituksesta, mikä sopii sinulle.

Jos olet valinnut toimituksen noutopisteelle tulet saamaan tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa ja samalla saat tietoa miltä toimipisteeltä voit noutaa tilauksesi. Muistathan tarkistaa, että olet antanut oikean puhelinnumeron tilausta tehdessäsi.

Kuinka paljon toimituskulut ovat?

Ilmainen toimitus yli 59€ tilauksille. Alle 59€ tilauksista veloitamme 6,95€ toimitusmaksun.

Miten voin seurata pakettiani?

Tilauksesi pakataan ja lähetetään mahdollisimman pian. Heti kun kuljetusyhtiö on noutanut tilauksesi, aktivoimme seurantanumerosi ja saat sähköpostivahvistuksen, joka sisältää seurantalinkin. Jos et saa seurantalinkkiä, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta.

Toimittatteko Ahvenanmaalle? / Do you deliver to Åland?

Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle. / Unfortunately, we do not deliver to Åland.

Miksi seurantalinkkini ei ole aktivoitunut?

Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat lähetysvahvistuksessasi seurantalinkin. Huomaa, että voi kestää 48 tuntia siitä, kun olet saanut lähetysvahvistuksen, ennen kuin seurantalinkki on aktiivinen.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Veloitamme 20€ tilauksista, jotka palautetaan meille, koska niitä ei ole noudettu. Tämä kattaa kaksinkertaiset toimituskulut sekä tavaroiden pakkaamis- ja purkukustannukset.

 

Palautus

Voinko palauttaa tilaukseni?

Kyllä, meillä on 90 päivän palautusoikeus posterstore.fi-sivustolta ostetuille tuotteille.

Voinko palauttaa kehykset sen jälkeen, kun ne on purettu pakkauksesta?

Otamme vastaan vain alkuperäisessä kunnossa olevia tuotteita. Kehyksiä ei voi palauttaa, jos kehyksen lasista on poistettu muovikalvo, joka toimii suojakerroksena ja suojaa lasia naarmuilta. Voit kuitenkin palauttaa kehykset, jos vain uloin liimaamaton muovikerros on poistettu.

Jos kehykset ovat vielä alkuperäispakkauksessa ja haluat palauttaa ne, lue alla olevat tiedot kohdasta "Miten teen palautuksen?"

Tuotantovirheiden, kuljetusvaurioiden tai muiden vahinkojen tapauksessa lähetä meille reklamaatio yhteydenottolomakkeemme kautta.

Miten teen palautuksen?

Huomaa, että palautus on lähetettävä takaisin Ruotsiin.

Paketti tulee pakata samalla tavalla kuin se oli vastaanottaessasi sen meiltä. On tärkeää, että tuotteet pakataan takaisin suojapaperiin, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Kun olet pakannut tuotteet takaisin paperiin, käytä teippiä, jotta voimme helposti ottaa tuotteet ulos pakkauksesta palautuksen yhteydessä.

Voit rekisteröidä palautuksesi alla olevan linkin kautta. Kun palautuksesi on rekisteröity, saat sähköpostitse ohjeet ja osoitetiedot palautusta varten.

LUO PALAUTUS  

Palautuksen hinta on 5,00€. Tämä kustannus vähennetään hyvityksestäsi. Et siis maksa mitään viedessäsi paketin Postiin. Jos tilaus ei enää täytä kampanjakoodien/alennuskoodien ehtoja, kustannuksia voidaan mukauttaa vastaavasti ja erotus vähennetään palautuksestasi.

Palautusprosessi voi kestää jopa 14 päivää siitä, kun olet lähettänyt palautuksesi kuljetusyhtiölle. Kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty, rekisteröimme palautuksen ja lähetämme sinulle vahvistussähköpostin. Säilytä kuittisi palautuksesta todisteeksi palautuksen tekemisestä, kunnes olet saanut meiltä vahvistussähköpostin palautuksestasi.

Palautusehdot Kanvaasi / Tyynynpäälliset

Tilauksesta valmistettujen tuotteiden, mukaan lukien kanvaasien ja tyynynpäällisten, palautusehdot poikkeavat tavallisista palautusehdoistamme ja -maksuistamme. Jos harkitset näiden tuotteiden palautusta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme. Asiakaspalvelumme antaa yksityiskohtaista opastusta ja tiedottaa sinulle mahdollisista erityisistä palautusehdoista ja tarvittavista ohjeista.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Jos haluat vaihtaa tuotteesi johonkin toiseen, tämä käsitellään normaalina palautuksena. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäisessä kunnossa ja tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa. Hyvitämme palautuksen heti, kun olemme saaneet tuotteet. Tämän jälkeen voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassamme.

Maksaako tuotteiden palauttaminen?

Palautusmaksu on 5,00€. Tätä maksua ei veloiteta viedessäsi paketin Postiin, vaan se vähennetään hyvityksestäsi.

Palautusprosessi voi kestää jopa 14 päivää siitä, kun olet lähettänyt palautuksesi postitusyhtiölle. Kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty, rekisteröimme palautuksen ja lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Säilytä kuittisi palautuksesta todisteeksi palautuksen tekemisestä, kunnes olet saanut meiltä vahvistussähköpostin palautuksestasi.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Veloitamme 20€ tilauksista, jotka palautetaan meille, koska niitä ei ole noudettu. Tämä kattaa kaksinkertaiset toimituskulut sekä tavaroiden pakkaamis- ja purkukustannukset.

 

Maksut

Mitä maksutapoja käytätte?

KLARNA

Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarna-laskun, lähettää Klarna laskun sähköpostiosoitteeseesi. Lasku lähetetään samana päivänä, kun lähetämme tilauksesi varastoltamme tai sitä seuraavana päivänä. Sinulla on 30 päivää aikaa maksaa lasku.

Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna-tilin eli erissä maksamisen, lähettää Klarna laskun sähköpostitse seuraavassa kuussa. Voit maksaa koko laskun heti tai jakaa maksun eriin.

Voit myös valita maksaa laskun kuuden kuukauden sisällä. Tämä tarkoittaa, että voit maksaa laskusi osissa kuuden kuukauden sisällä. Klikkaa tästä, jos haluat lukea enemmän Klarnan maksuehdoista.

Jos sinulle ei ole tullut laskua tai sinulla on kysyttävää laskustasi tai maksamisesta, soita Klarnan asiakastukeen numeroon 09 425 997 71.

Voinko maksaa kortilla?

Kyllä, voit maksaa seuraavilla maksukorteilla: Visa ja Mastercard.

 

Tietoja Tuotteista

Kehykset - Yleistä tietoaYleistä tietoa

Kehykset on helppo avata takaa ja niissä on metalliset ripustimet, jotka takaavat helpon ripustamisen seinälle sekä vaaka- että pystysuunnassa. Kultaisissa kehyksissämme on kiiltävä pinta. Puukehyksissä on aito ulkonäkö ja tuntuma. Kaikissa kehyksissämme on lasinkirkas akryylilasi tarkoittaen, että ne painavat vähemmän eivätkä rikkoudu, jos kehys tippuisi lattialle. Akryylilasi on suojattu muovikalvolla molemmilta puolilta, mikä antaa virheettömän viimeistelyn. Akryylilasilla on samat heijastavat ominaisuudet kuin lasilla.

Kehykset - Minkä kokoisia kehyksiä myytte?

Tarjoamme tyylikkäitä premium-kehyksiä koossa 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm ja 70x100 cm.

Julisteet - Minkälaista paperia käytätte julisteissanne?

Julisteemme painetaan paikallisesti Ruotsin tunnetuimmassa painotalossa, jolle on myönnetty Joutsenmerkki, joka on Ruotsin ympäristöystävällisen ja kestävän tuotannon symboli, sekä FSC:n ja PEFC:n sertifikaatit. Etsimme pitkään parasta paperilaatua ja päädyimme lopulta "Munken Kristall" -paperiin, joka on korkealaatuista design-paperia, ja takaa täydellisen laadun. Paperi on FSC- ja PEFC-ympäristösertifioitu. Päällystämättömässä paperissa on mattapintainen pinta, eikä siinä ole heijastuksia, ja 200 g/m2 paino antaa paperille ainutlaatuisen ja eksklusiivisen tuntuman. Ensiluokkainen paperi takaa myös erinomaisen väri- ja kuvanlaadun. Sertifioinnit varmistavat, että julisteiden valmistukseen käytetyt puut ovat peräisin kestävästi hoidetuista metsistä, jotka täyttävät korkeimmat ympäristö- ja sosiaaliset vaatimukset.

Julisteet - Kuuluvatko kehykset julisteiden hintaan?

Eivät kuulu, myymme julisteita ja kehyksiä erikseen. Verkkosivuillamme löydät erilaisia kehyksiä, joista voit valita sinun tyyliisi sopivimman.

 

Yhteistyö/Lehdistö

Yhteistyö

Lähetä sähköpostia osoitteeseen internationalmarketing@posterstore.com, ja me välitämme sähköpostisi oikealle osastolle.

BrandBassador

Miten yhteistyö Brandbassadorin kautta toimii?

Brandbassador on brändikehitysalusta, jonka kautta voit alkaa Poster Storen brändilähettilääksi ja saada palkkioita sisällöstä, jonka jaat seuraajillesi. Tullaksesi Poster Store Brandbassadoriksi on sinun luotava Brandbassador-tili täällä. Jos sinut hyväksytään Brandbassadoriksi, voit alkaa suorittamaan tehtäviä Poster Storelle. Alustalta löydät erilaisia tehtäviä, joihin voit hakea. Tehtävät koostuvat yleensä siitä, että jaat sisältöä kanavillasi ja keräät siitä palkkion.

Milloin ilmoitamme, että hakemus on käsitelty?

Pyrimme vastaamaan kaikkiin hakemuksiin 3 arkipäivän kuluessa ja ilmoittamaan sinulle heti, kun hakemuksesi on käsitelty.

Onko sinulla kysyttävää Brandbassador-sovelluksesta?

Jos sinulla on ongelmia sovelluksen kanssa tai muita kysymyksiä Brandbassadorista, löydät vastaukset suoraan sovelluksesta. Lue Brandbassador FAQ, jos sinulla on kysyttävää alustasta. Jos sinulla on kysyttävää yhteistyöstä, lähetä meille viesti Brandbassadorin viestitoiminnon kautta.

Taiteilija/Valokuvaaja

Lähetä sähköpostia osoitteeseen artist@posterstore.com, ja me välitämme sähköpostisi oikealle osastolle.

Lehdistö

Lähetä sähköpostia osoitteeseen pr@posterstore.com, ja me välitämme sähköpostisi oikealle osastolle.

Jälleenmyyjä

Olemme päättäneet, ettemme toistaiseksi tee yhteistyötä jälleenmyyjien kanssa, mutta toivomme voivamme tarjota tätä tulevaisuudessa.