0

Juuri nyt! -25% KAIKISTA JULISTEISTA

Ei koske Selection-julisteita, tarjous päättyy 22/8

Miten voin seurata pakettiani?

Seuraa lähetystäsi osoitteessa: https://www.bring.fi/seuraa-lahetystasi.
Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] tilauksenumerosi kanssa ja pyydä seurantalinkkiä, ja lähetämme sinulle seurantanumeron ja linkin verkkosivustolle, jossa näet tarkalleen, missä pakettisi on.
Linkki läheteään sinulle myös samassa sähköpostissa, jossa kerromme pakettisi olevan matkalla. Seurantalinkin aktivoinnissa voi kestää jopa 24 tuntia.

Toimitusaika

Tilauksemme pakataan 2-4 arkipäivässä. Toimitusaika Suomeen on 2-4 työpäivää.

Valitettavasti emme toimita Ahvenanmaalle.

Miksi en ole saanut vielä tilausvahvistusta? 

Jos olet tehnyt tilauksen Poster Storen verkkosivuilla, mutta et ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, olet todennäköisesti antanut meille väärän sähköpostiosoitteen. Ota meihin yhteyttä käyttämällä yhteydenottolomaketta ja päivitämme tilaustietosi oikeiksi.

Voinko perua tilaukseni?

Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian yhteydenottolomakkeella. Jos emme ole vielä pakanneet tilaustasi, voimme peruttaa sen välittömästi. Jos tavarat on jo pakattu, sinun on vastaanotettava se ja lähetettävä se takaisin meille. Huomaathan, että veloitamme 35 euron maksun kattaaksemme pakkaus- ja palautusmaksun, jos pakettisi palautuu meille sen vuoksi, että et ole noutanut sitä noutopisteestä.

Miten teen palautuksen ?

Olet vastuussa palautuksesta ja palautuksen postikuluista. Palautusmaksu on 5 €. 
Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella ja ilmoita viestissäsi tilausnumerosi, mitä tuotteita haluat palauttaa ja palautuksen syy
Annamme lisätietoa palautuksesta sinulle sähköpostitse.

Palautuspaketin on oltava hyvin suojattu. Varmista ensin, että kaikki tuotteet, jotka haluat palauttaa, on pakattu huolellisesti samaan pakettiin, jossa sait tuotteet. Palauttaaksesi kehykset niiden on oltava avaamattomia, suojamuovissa ja vahingoittumattomassa kunnossa. Asiakas on vastuussa tavaroiden kunnosta, kunnes ne saapuvat takaisin meille Poster Storelle. Voimme tehdä vähennyksen toimitetun tavaran arvon menetyksestä, jos menetys on seurausta  asiakkaan huolimattomuudesta.

Tuotteista, jotka palautuvat meille, koska asiakas ei ole noutanut pakettia, veloitamme 35 euron maksun kattaaksemme pakkaus- ja palautusmaksun.

Mitä teen jos paketti ja tuotteet ovat vahingoittuneet?

Jos pakettisi ja tuotteet ovat vahingoittuivat paketin saapuessa, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Ota kuvia vaurioituneesta paketista ja tuotteista ja liitä ne mukaan yhteydenottoosi. Heti, kun olemme saaneet kuvia vahingoittuneesta paketista ja tuotteista, lähetämme sinulle uuden tilauksen.

Voinko vaihtaa tuotteen? 

Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu, ehdimme tehdä muutoksia tilaukseesi. Muussa tapauksessa vaihtoja käsitellään kuten palautuksia. Sinun on tehtävä uusi tilaus haluamallasi tuotteelle ja palautettava sitten tuote, jonka haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen.

Tuote on lisätty ostoskoriisi

Kassalle
Jatka ostoksia